onsdag 1 februari 2012

Å, vad det är svårt att hålla en jämn ström av inlägg på bloggen. Men nu har det varit mycket med flytten och jag har startat en liten firma för att sälja mina smycken OCH, inte minst, kunna köpa in material i större mängder och till ett rimligare pris. En del firmor med intressanta varor säljer bara till företag. Men där kan jag handla nu. Det enda som nu ska till, är att jag säljer det jag har färdigt redan, så kan jag köpa in nya spännande varor.

Jag har även varit på kurs i Stockholm, på PMC Akademien, och lärt mig arbeta med silverlera. Det var riktigt, riktigt kul. Där räknar jag med att gå fler kurser för att så småningom bli lärare själv och hålla kurser här hemma på Bergem. Jag har redan fått min första elev ;-)

Nu är i alla fall en mångårig dröm på plats i och med att Krajol Design är i luften på www.krajol.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar